Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 1, 2010

++Kami Tetap Bersama++

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Hari ini 1 October...Tarikh yang membawa seribu satu makna kepada saya sehingga hari ini. Kadangkala kita perlu berani untuk memberi peluang kepada diri kita dan juga diri orang lain. Kerana satu peluang yang akan membawa rasa suka dan duka dalam kehidupan ini. Jangan takut untuk mengambil satu langkah maju kehadapan kerana kita tidak tahu apa yang berada di hadapan kita.

Hari ini, saya gembira...saya bahagia dengan kehadirannya dalam hidup ini. Tempoh kami bersama boleh ditakrifkan dengan pelbagai jawapan. Ada yang mengatakan suatu tempoh yang lama dan ada juga yang mengatakan ia suatu tempoh yang singkat. Apa jua yang orang lain katakan, saya hanya boleh katakan bahawa saya menghargai setiap hari yang kami lalui dan tempuhi.

Senang untuk mencipta kebahagiaan dan senang juga untuk mencipta masalah, tetapi itu semua bergantung kepada diri sendiri untuk menanganinya. Buat masa ini, pelbagai rintangan yang telah kami lalui dan alhamdulillah kami masih mampu menyelesaikannya.

Saya berterima kasih kerana My LuvLy Luv hadir dalam hidup saya dan bersama-sama mewarnai hidup ini. Saya tahu perjalanan kami masih panjang, tetapi saya ingin menghargai setiap masa yang ada bersamanya. Saya tidak ingin menyesal dan tidak ingin sesekali berkata 'Kalaulah aku buat begitu....'

My Luvly Luv,
Saya sayangkan Kamu,
Selamat Hari Ulang Tahun Sayang....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...