Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 29, 2010

++ ImPian ++

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua.

Saya yakin setiap insan pasti mempunyai impian masing-masing. Sejak kecil impian itu telah tercipta walaupun sudah berapa ribu kali ia bertukar ganti. Boleh saya katakan bahawa impian itu merupakan motivasi untuk diri saya.

Saya mempunyai impian. Banyak yang saya impikan dalam hidup dan sedikit demi sedikit impian itu sudah terlaksana. Tapi saya tidak akan berhenti membina impian. Walau setiap langkah untuk merealisasikan impian itu terdapat beribu halangannya.

Saya pernah jatuh ketika berlari untuk menggapai suatu impian itu, tapi saya bertatih dan melangkah perlahan-lahan supaya impian itu tidak terkubur disitu. Kadangkala impian itu akan melibatkan orang disamping kita dan kadangkala hanya usaha diri sendiri yang akan menjadikan impian itu suatu kenyataan.

Janganlah berhenti untuk bermimpi dan mebina impian, kerana tanpanya kita akan berhenti untuk maju dalam kehidupan.


*My Luvly LuV, adakah impian kita akan terlaksana.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...