Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

::BuLan KeSukaan::

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Cepatnya, bulan 3 sudah datang. Terasa baru sahaja memulakan tahun baru. Nampaknya, tahap kelajuan saya membuat kerja perlu ditambah lagi. Hanya tinggal sebulan sahaja lagi sebelum tesis ini perlu dihantar. Asyik main-main sahaja dan terlalu leka membuat perkara yang tidak perlu.

Tetapi walaupun kerja belambak dan masa yang tinggal semakin terhad, saya tetap menyukai bulan mac ini. Terasa setiap hari hanya ingin menghitung hari dan jam sahaja. 

Sebenarnya, pada bulan ini merupakan bulan kelahiran saya. Tak malu tul la, dah besar gajah pun menghitung hari lahir gak, kalau bilangan umur semakin berkurangan tak apa juga. Ini semakin bertambah dari sehari ke sehari. 

Selain daripada menghitung hari lahir saya, ada 3 orang individu yang amat saya sayangi berkongsi bulan yang sama. Siapa lagi kalau bukan bonda tercinta, dan dua sahabat baik saya iaitu Cik N dan Cik A.

Hadiah bonda tercinta dah beli, sekarang terfikir hendak buat sesuatu untuk dua sahabat saya ini, tetapi masih tiada idea untuk buat apa-apa lagi. Rasa-rasa, apa kejutan yang boleh saya buat ye?.

2 comments:

Aliaa Aisyah Mohamad Amin said...

wah best2 nih..heheh=p..
kantoi!

Unknown said...

hahaha..ade yg terperasan kew..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...