Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

::HadiaH TerBaik::

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Hari ini saya gembira, gembira sangat. Gembira kerana kawan baik saya membuat satu kejutan hari lahir untuk saya. Walaupun hari lahir saya di sambut awal beberapa hari tetapi saya tetap gembira.

Tidak saya sangka kawan saya akan membuat sambutan hari lahir untuk saya dan Cik A serta akaknya. Lebih-lebih lagi apabila ada pula kek yang sangat cantik serta lazat untuk kami.

Memang tidak saya sangka yang Cik N akan membuat kejutan buat kami kerana pertemuan biasa yang dirancang pada petang tadi menjadi suatu yang amat indah dan akan diingati sampai bila-bila.

Pada saya inilah hadiah yang terbaik yang saya terima daripada sahabat baik saya ini. Tiada kata yang dapat menggambarkan perasaan saya atas usaha yang dilakukan olehnya. 

Saya harap hubungan serta ikatan yang dibina selama ini akan berkekalan selamanya. Kerana saya tahu, kawan memang mudah di temui tetapi sahabat sejati sukar sekali. Buat saya Cik A dan Cik N adalah sahabat sejati saya. Yang sentiasa bersama saya walau suka dan duka serta memahami diri ini. 

Di sini saya kongsi sedikit kenangan antara kami petang tadi :




Sempat lagi menyuapkan Cik N sedikit kek. Inilah sahabat baik saya serta mastermind yang membuat kejutan ini. =)


Ini juga sahabat baik saya yang turut mendapat kejutan hari lahir tadi =)


Baiklah, sampai sini sahaja, nak pergi makan kek tadi. Sedap tau, nyum..nyum..Sayang semuanya =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...