Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

::hANtARan::

Assalamualaikum dan Salam sejahtera...
Semoga hari ini membawas seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Hantaran, selalunya hantaran dibuat apabila ingin mengadakan majlis merisik, pertunangan dan pernikahan sahaja. Selalunya hantaran yang di buat akan mengikut warna dan tema yang diinginkan oleh pasanagn pengantin tersebut. 

Kenapa tiba-tiba bercakap mengenai hantaran ini. Apa yang pasti, belum sampai masanya lagi untuk saya melangkah ke alam perkahwinan. Sebenarnya sejak saya pulang ke rumah semalam, ibu sedang sibuk menyiapkan hantaran perkahwinan yang ditempah oleh rakannya. 

Memang cantik-cantik hantaran yang dibuat oleh ibu saya, lagi-lagi warna yang diinginkan oleh pasangan tersebut ialah warna kuning keemasan. Ketika melihat hantaran-hantaran inilah, saya mula berangan-angan. Saya pasti, anda juga pasti ada warna dan tema yang diinginkan untuk hari bahagia anda. 

Seperti saya, walaupun pernah berangan-angan ingin membuat suatu tema dan warna, tetapi ia selalunya berubah-ubah. Sekejap berangan nk warne oren la, sekejap nak warne gold la, sekejap merah la, tak tetap pendirian tul. Kadang-kadang inginkan warna itulah kemudian bile melihat ada yang lebih cantik, hendak bertukar kepada warna lain lak. 

Agaknya kene tunggu masanya baru leh buat keputusan agaknya. Alamak, bunyi macam gatal lak =). Apa-apa pun kenelah tunggu My Prince Charming dulu. Kepada sesiapa yang sedang merancang ingin melansungkan majlis, buat persediaan, ambil keputusan dan tetapkan pendirian. 

# My Luvly Luv, nak tema apa agaknye =P

2 comments:

-----aWei li wEi --- said...

mashi: skarang kena plan dah,, nti kalu smpai masanya x laa kelam kabut,, haha~~

Unknown said...

li wei: lambat lagi, banyak masa lagi =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...