Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

::HadiaH laGi::

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Hari ini saya gembira. Gembira dari semalam masih terbawa-bawa ke hari ini. Semalam kebetulan kelas saya dibatalkan oleh itu, saya pun dengan rajin pulang ke kampung halaman. 

Apabila sampai, ibu dengan ayah kata nak singgah shopping kompleks. Ibu kata ayah nak beli gps. Ayah dah moden tu, dah pandai hendak guna barang teknologi ni. Tapi dengan adanya gps, memudahkan perjalanan kita sebenarnya lebih-lebih lagi bile terpaksa pergi ke tempat yang kita tidak pernah pergi. Selepas cari barang yang dikehendaki, ibu pon kata hendak carikan hadiah bufday. 

Ingatkan ibu main-main tetapi bile dah masuk kedai jam, mata dah berpinar sebab tak tau nak pilih jam yang mane. Last-last, jam guess menjadi pilihan hati. 


Masalahnya, bile dah dapat hadiah cantik, tiba-tiba rasa sayang pula hendak pakai, macam mana tu. Sebenarnya takut jam tu rosak atau calar je. Mungkin sekali sekala boleh pakai, kalau simpan sahaja baik tak payah dapat hadiah kan..hehe

Terima kasih ibu dan ayah untuk hadiah yang sangat cantik. Tiada kata yang dapat menggambarkan perasaan saya. Saya sangat gembira, nampaknya, makin tua hadia makin best. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...