Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 5, 2010

WaHai SaHAbatku....

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Hari ini, saya sangat merindui sahabatku, sahabat yang sentiasa ada kala diri ini sedang gembira dan susah. Sahabat yang tidak menjadi hakim dan menghakimi diri ini kala saya membuat kesilapan. Bagi saya memang mudah mendapat kawan tetapi bukan mudah untuk mendapat seorang sahabat.

Sahabat saya ini sentiasa berada di sisi walau jauh mana pun saya pergi, walau lama mana pun saya menghilang. Saya sangat menyayanginya, dialah yang banyak memberi sokongan dan nasihat di kala diri ini dalam kebuntuan dengan ujian yang diberi.

Tempoh perkenalan antara kami juga bukanlah terbina dalam masa yang singkat, bukan terbina atas dasar perniagaan yang boleh dijual beli. Bagi saya ianya sangat bernilai, sehingga tidak ternilai harganya jika dijalankan urusniaga.

Walaupun saya berjumpa dengan seramai mana pun kawan, saya masih tetap akan mencarinya sebagai sahabat sejati saya. Saya sangat menyayanginya dan akan sentiasa menghargainya walau apa pun berlaku.

Terima Kasih sahabatku untuk segalanya.

Kawan : U.N.I.C
Kawan bertahun kita bersama
Bagai semalam baru bersua
Kawan dihadapan oh! Indahnya
Kita bersama berkelana

Namun kita jauh di dunia sendiri

Bekalan sendiri(semangat sendiri) Impian sendiri
Meski pun jauh namun kita tetap bersama
Dek ruang yang memisahkan kita

Kawan hidup ini umpama langit yang tidak selalu cerah

Kawan hidup ini umpama awan yang tidak selalu putih
Ingatlah bintang-bintang di langit Takkan terus berkelipan
Ingatlah pelangi yang indah Pasti akan hilang

Kawan jangan biarkan dirimu

Seperti rama-rama
Cantik namun akhirnya menjadi perhiasan di dinding
Kawan jangan biarkan dirimu
Umpama lipan dan kala
Berbisa namun akhirnya menjadi perhiasan di meja tulis

Oh! Kawan jadilah seperti si matahari

Membakar diri demi insan sejagat
Oh! Kawan jadilah seperti bulan purnama
Menerangi malam yang gelap gelita
Menunjukkan jalan demi ummat semesta

Menunjukkan jalan demi ummat semesta ( 2X )

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...