Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

++ PerTama Kali ++

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua.

Hari ini merupakan hari yang ke-18 kita sebagai umat islam berpuasa di Bulan Ramadhan yang mulia ini. Sepanjang bulan puasa ini, waktu berbuka puasa merupakan waktu yang paling ditunggu-tunggu oleh semua dan jika boleh bermacam-macam juadah berbuka puasa yang ingin disediakan. Semalam, 28 Ogos, saya berpeluang untuk berbuka puasa bersama My LuvLy Luv dan kelab keretanya. Ini pertama kali buat saya menyertai aktiviti berbuka puasa sebegini.

Memang meriah, ramai yang hadir dan komitmen yang diberikan juga amat menggalakkan, itulah yang dapat saya gambarkan secara keseluruhan apa yang berlaku semalam. Aktiviti ini juga melibatkan ahli kelab dari negeri lain juga. Apabila saya mengetahui bahawa kelab ini melibatkan ahli dari negeri lain seperti Johor, Melaka, dan Selangor, saya bangga terhadap mereka, kerana mereka sanggup datang dari jauh memberi komitmen semata-mata untuk mengeratkan silaturrahim yang telah terjalin antara mereka.

Betullah kata My LuvLy Luv, mereka bagaikan sebuah keluarga yang ditemukan kerana minat terhadap jenis kereta yang serupa. Saya sendiri turut berpeluang untuk merasai perasaan itu serta berkenalan dan mendapat rakan baru semasa mengikuti aktiviti ini. Memang seronok dapat berkenalan dengan mereka. Selain itu, terdapat pelbagai aktiviti lain yang diadakan dan yang paling tidak disangka ialah saya dan My LuVLy Luv mendapat hadiah untuk 'Couple' semalam. Memang tidak kami sangka, mungkin rezeki kami pada hari itu agaknya.

Saya tahu dengan adanya aktiviti sebegini dilakukan ia dapat meluaskan lagi pergaulan kita antara satu sama lain. Saya berterima kasih kepada My LuvLy Luv kerana memberi peluang kepada saya untuk turut merasa pengalaman yang amat berharga ini. Disini saya turut sertakan sedikit kenangan saya bersama rakan-rakan dan My LuvLy Luv.

My LuvLy Luv bersama-sama rakan-rakannya.


Saya bersama rakan-rakan baru saya.


Saya bersama rakan-rakan yang lain.


Bergambar sebentar selepas berbuka puasa.


Saya bersama My LuvLy Luv semasa mendapat hadiah 'Couple'.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...