Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

Aku Wanita BiaSa...

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Hari ini terasa nak layan lagu Kris Dayanti - Aku Wanita Biasa. Saya pun wanita biasa, yang tidak lari daripada membuat kesilapan. Saya tahu kadang kala mulut ini begitu laju menuturkan kata-kata yang tanpa kita sedar telah menyakiti hati insan yang kita sayangi. Saya menyayangi nya, tetapi kadangkala saya membuat kesilapan dan menyakiti hatinya sama ada kita sedar mahupun tidak. Maafkan saya jika pernah menyakitimu...



Lirik Aku Wanita Biasa - Krisdayanti

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..


# Saya Sayang awak, My LuvLy Luv...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...