Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 22, 2010

::: BubUr LamBuk Oh BuBur LamBuk :::


Assalamualaikum & Salam semua...

Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua disamping memperbanyakkan amal ibadah kepada-Nya dalam bulan yang penuh mulia ini.

Hari ini dapat juga untuk saya merasa bubur lambuk hasil masaka
n pelajar kolej kediaman saya ini. Bubur lambuk merupakan makanan yang popular ketika di Bulan Ramadhan yang mulia ini. Hampir setiap masjid selalunya akan memasak bubur lambuk dan disedekahkan kepada sesiapa sahaja. Tidak sabar rasanya ingin merasa bubur lambuk yang saya baru terima semasa dalam perjalanan ke blok asrama tadi. Agaknya apabila bulan puasa ini, semua makanan kita rasakan sedap dan terasa mahu makan, lebih-lebih lagi ketika membeli juadah berbuka puasa.

Baiklah saya tidak mahu berceloteh panjang. Selamat Berbuka Puasa, Jangan lupa doa...





3 comments:

نورازرين بت عريفين said...

aku dah makan..sedap dowh...mcm vege baby soup,,betul ke ejaan ak nie..keh2xx.

tulipss said...

bubur lambuk ini bertambah-tambah keSEDAPannya apabila dibawa balik ke bilik dgn penuh ksh syg oleh pembawanya..

Unknown said...

- memang sedap pun...habis licin semangkuk..

- Makanan kalau dimasak dan dibawa oleh seseorang dengan kasih sayang memang lagi sedap...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...