Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 3, 2010

SanGGupKah Kita...

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Hari ini kelas saya agak penuh, namun, masih sempat bagi saya untuk menonton filem sambil sarapan pada pagi tadi. Semasa saya menonton filem 'Selamat Pagi Cinta' ada serangkap ayat yang menarik minat saya untuk berkongsi dalam blog saya ini.

Cinta Yang Mahal Itu Tidak Perlu Dilafazkan.
Cinta Yang Agung Itu Adalah Satu Pengorbanan,
Tidak Ramai Orang Yang Sanggup Berkorban Kepada Orang Yang Dicintai

Agaknya bolehkah kita mencintai seseorang itu dengan seikhlas hati dan sanggup membuat pengorbanan. Jika kita diberi pilihan, pilihan yang mana harus kita buat dan lakukan. Saya sering mendengar ungkapan ini, 'Pilihlah insan yang mencintai kita kerana ianya lebih baik daripada kita mencintai insan yang tidak mencintai kita'.

Bolehkah kita lakukan apabila kita berada di tempat tersebut? Adakah kita bersedia untuk membuat perubahan dan pengorbanan jika tiba waktunya nanti? Fikir-fikirkan lah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...