Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 7, 2010

Ku tLah Jatuh Cinta ++ TerLanjur CinTa...

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua..

Sebenarnya dalam hidup ini, kita sendiri yang mencorakkan sama ada hari kita pada hari itu akan gembira dan ceria ataupun suram. Oleh itu mulakan lah hari-hari anda dengan senyuman walaupun jauh dilubuk sanubari anda itu begitu banyak masalah yang terpaksa di tanggung.

Tiba-tiba hari ini saya nak kongsi 2 lirik lagu yang boleh la dikatakan saya minat juga.


Agnes Monica - Ku T’lah Jatuh Cinta

Kini ku mulai bertanya
Salahkah keinginan ini
Tak tahu entah bagaimana
Diriku cinta padamu
Hanya bila kau membalas
Cinta kan jadi milikmu
Ku pastikan hatiku untukmu
Sejak pertama kau tatap mataku
Hanya senyummu mengisi relung hatiku
Ku t’lah jatuh cinta
Pernah ku sempat kecewa
Tak bisa lagi ku terluka
Tunjukkan satu jalan lain untuk ku
Hapuskan dilema dari rasa ragu

Rossa feat. Pasha Ungu – Terlanjur Cinta

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan
malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

Huh...Kalau kita bercerita mahupun bercakap tentang ~C.I.N.T.A~ memang tidak akan berkesudahan. Hanya kerana 1 perkataan yang mengandungi 5 huruf tersebut sudah cukup menjadi kan seseorang itu bahagia, sedih, sengsara, dan bermacam-macam lagi. Tetapi jangan lah sesekali kita menyalahkan takdir, kerana semuanya sudah ditentukan oleh-NYA. Saya percaya bahawa, Tuhan seringkali mempertemukan kita dengan insan yang salah kerana dia akan mempertemukan kita dengan insan yang lebih baik untuk kita.

Janganlah mudah mengaku kalah, kerana semuanya terletak ditangan kita. Percayalah kepada diri sendiri dan kepada orang yang kita cintai. Hargailah orang yang kita sayang sementara ia masih ada untuk kita.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...