Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

Ice rOOm ....


Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Hari ini saya nak berkongsi lagi pengalaman saya makan di tempat baru..hehe.. Sudah dua kali saya pergi ke restoran yang di kenali sebagai Ice Room. Saya rasa restoran ini semakin banyak membuka cawangannya di Malaysia. Pada mulanya saya pergi bersama rakan-rakan serumah , kemudian saya pergi dengan My LuVly Bear pula. Boleh tahan la restoran tu, makanan yang disediakan pun boleh tahan juga.

Terdapat banyak juga pilihan aiskrim yang disediakan. Jika ada kelapangan mungkin boleh mencuba di sana.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...