Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

Yang SemPurnaKAnku...

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Jom kita layan lagu ni...

Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense
Kaulah bidadari dalam hidupku,
Yang slalu hadir di dalam mimpiku,
Bunga Yang slalu harum di hatiku,
Anugrah Tuhan yang sempurnakanku,

Bila kau jauh,
Aku slalu rindu,
Bila kua ada,
Hati kan berbunga,

Ku akan slalu menjadi bintangmu
Menerangi,gelap dan mimpimu,
Aku setia disini,
Mengusap tangismu,

Menemani,
Sunyi dihatimu,

Bila kau jauh,
Aku slalu rindu,
Bila kua ada,
Hati kan berbunga,

Ku akan slalu menjadi bintangmu
Menerangi,gelap dan mimpimu,
Aku setia disini,
Mengusap tangismu,

Menemani,
Sunyi dihatimu,

Ku akan slalu menjadi bintangmu
Menerangi,gelap dan mimpimu,
Aku setia disini,
Mengusap tangismu,

Menemani,
Sunyi dihatimu,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...