Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 3, 2011

:Ole-Ole Hat yai:

Assalamualaikum dan selamat sejahtera….
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua…

Pejam celik pejam celik, dah hampir di penghujung tahun 2011 pun. Bulan disember boleh dikatakan syurga untuk pelajar sekolah kerana cuti sekolah, tidak dilupakan juga syurga untuk dapur dirumah kerana cuti sekolah selalunya orang berlumba-lumba hendak melangsungkan majlis perkahwinan. Oleh itu, bile smpai hujung minggu, orang gantung periuk sebab terlalu banyak tuntutan jemputan kahwin yang perlu dihadiri.

Tetapi, yang paling seronok, cuti sekolah adalah masa untuk melancong. Yahoo!!, Opss, lupa pula yang saya bukan pelajar lagi. Sekarang dah kerja, mana leh cuti jew, nanti bos suruh cuti sampai bila-bila dan jangan datang kerja terus baru tau. Menangis tidak berlagu nanti, haru je.

Tak kisah la tak dapat cuti lame dan tak melancong pun, yang penting saya baru dapat ole-ole dari luar negara. Jauh tu, kat negara jiran sane, negara Thailand la. Sebenarnya, kawan baik saya baru balik dari sana minggu lepas dan dengan baik hatinya membelikan saya Ole-Ole Thailand. Ingat juga die dekat saya kan. =)

Terima kasih sahabatku….sayang kamu…=)

1 comment:

Aliaa Aisyah Mohamad Amin said...

sape la kawan kamu yg baek hati n comel tuh kan..??hehehe=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...