Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

::Untukmu My LuvLy Luv::


Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Tadi semasa membuat assignment sambil mendengar radio, 'Lagu Akim - Janji', asyik berkumandang di radio. Pada saya, saya suka akan lirik lagu ini, sekali dengar saya terus jatuh cinta dengan lagu ini.

Tetapi ketika mendengar lagu ini, saya teringatkan My LuvLy Luv. Tengok tu, tengah buat assignment pun sempat lagi melayan perasaan.

Sebenarnya ketika mendengar lagu ini saya teringat yang suatu ketika dahulu saya pernah membuat silap terhadap My LuvLy Luv. Mungkin masih ada jodoh antara kami dan kami bertemu semula dan memulakan kisah cinta yang baru

Walaupun kadang-kadang dalam perhubungan ada lidah yang tergigit, dan ada hati yang terasa, namun saya harap hubungan ini akan berkekalan selamanya, jika diizinkan tuhan saya mahu sampai ke syurga.



My LuvLy Luv, saya cinta dan sayang padamu =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...