Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

:: Blog Putih::

Assalamualaikum dan Salam sejahtera....
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Nampak gambar kat atas, itu maknanya, saya sertai lagi segmen kat Blog Pilihan Malaysia. Kali ini saya sertai pun sebab tiba-tiba tangan terasa rajin hendak menaip walhal assignment tak siap-siap. Segmen kali ini di buat berdasarkan warna blog anda. 

Mula-mula baca, saya terfikir-fikir dan tengok blog lama-lama, nak masuk colourful atau warna putih. Akhirnya saya nekad nak sertai  untuk 'Blog Putih' kerana banyak warne putih. =)

Kenapa saya pilih warna putih ye sebagai warna blog saya. Saya pilih warna putih sebab saya nak orang yang membaca blog ini rasa tenang dan selesa sahaja untuk membaca. Harap-harap anda pun rasa begitu bile membacanya. \Warna putih ini kan nampak suci dan bersih. Selain itu, saya ingin warna ini buat pembaca rasa yang saya jujur dan ikhlas ketika menulis setiap entri yang saya 'post'. 

Kalau masih ada yang ingin menyertai segmen ini bolehlah ke sini. Selain putih ada juga warna lain. Baiklah, kawan bertuah yang saya ingin tag ialah:
 

Tempoh untuk anda join segmen ni akan ditutup pada:


Jam 8 Pagi 26 Febuari 2011


Jangan lepaskan peluang ini!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...