Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 6, 2011

::AwarD::


Assalamualaikum & Salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Entri kali ini saya ingin menjawab sedikit soalan setelah menerima award yang di tag oleh Syakirah

Apa nama kamu punya blog?:
Amariss Gurl’z


Kenapa kamu letak tu sebagai title?:
 Saya letak nama tersebut kerana saya suka dengan nama tersebut. Ini semua gara-gara nama anugerah yang digunakan dalam sebuah cerpen...hehe

Siapakah teman yang paling kamu sayang?:
Saya sayang semua rakan-rakan saya, tetapi yang paling saya sayangi biarlah hanya hati ini yang mengetahui.

Kenapa kamu sayang dia?:
Kerana persahabatan itu terpatri atas dasar kasih dan sayang yang sentiasa menyokong dan bersama walau apa pun yang berlaku.

1 comment:

Vee El-Dina said...

thanks bg award nie :) nanti vee wat k ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...