Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

::Saya Suke Bunga::


Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Saya suka bunga. Anda suka bunga tak? Dalam banyak-banyak bunga, bunga apa yang paling anda suka? Saya suka bunga ros lagi-lagi kalau ada yang memberinya. Saya seronok sangat, kerana saya baru sahaja dapat bunga daripada My LuvLy LuV. 


Memang kejutan yang sangat best. My Luvly Luv bukan selalu buat kejutan tetapi sekali dia buat, terasa sampai ke hati dan tidak akan dilupakan. Saya suka bunga, dan lagi suka bila orang yang memberinya ialah orang yang saya sayangi. Walaupun ini bukanlah yang pertama tetapi saya sentiasa ingin merasakannya bagaikan yang pertama diberikan oleh My Luvly Luv.

Setiap kuntum yang diberikan memberi makna tertentu buat kami. 


Terima kasih My LuvLy Luv...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...