Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

::SedaPnYe Aiskrim::



Assalamualaikum & Salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Saya sudah kembali. Segala kesedihan serta jiwa yang kacau hilang dibawa angin pantai. Hari ini saya rasa ingin bercerita mengenai aiskrim lah. Siapa suka makan aiskrim angkat tangan? Siapa tidak suka makan aiskrim? Tidak kisah lah sama ada anda suka makan aiskrim atau tidak, saya tetap ingin bercerita mengenai aiskrim kerana saya suka makan aiskrim.

Saya suka makan aiskrim kerana nikmatnya apabila aiskrim masuk ke dalam mulut dan ia cair dalam kehangatan mulut. Lazatnya, terasa nak makan aiskrim pula. Walhal, beberapa sebelum ni pun saya baru sahaja makan aiskrim dengan My LuvLy Luv. Sedap sangat walaupun aiskrim tu cepat sangat cair sehingga tangan comot dan yang malangnya kasut My LuvLy Luv terkena aiskrim. Dah la kasut berwarna putih, kesian My LuvLy Luv terpaksa membasuhnya pula.

Saya pernah terbaca di sebuah majalah bahawa jika anda mengalami tekanan, aiskrim boleh menjadi ubat terbaik menghilangkan tekanan. Tetapi jangan lah makan secara berlebihan pula, saya takut tekanan hilang tetapi sakit gigi pula yang datang. Baiklah, sampai disini saja, terasa nak makan aiskrim lak. 


'Sebelum melakukan sesuatu perkara, ingatlah orang tersayang. Mungkin ada hati yang akan terluka jika terlalu mengikut kata hati. Yang pasti, makan aiskrim tidak akan menyakiti hati sesape...hehe' 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...