Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 5, 2010

:::Mata itu:::


Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Mata itu
Pandangan mata itu
Panahannya terus sampai ke hati
Tidak tersasar
Tepat ke situ
Tepat letaknya hatiku

Orang kata, dari mata jatuh ke hati. Saya pasti semua orang pernah bercinta. Tidak kira sama ada cinta itu terbit sebelum kahwin mahupun selepas kahwin. Masih ingatkah anda, detik ketika anda menyedari bahawa anda sudah jatuh cinta. Detik ketika hati itu berdegup kencang melihat sepasang mata yang membuatkan anda tidak senang duduk.

Setiap perkenalan pasti mempunyai kisahnya yang tersendiri. Saya mempunyai kisah saya sendiri dengan My LuvLy Luv. Biarlah ia menjadi rahsia peribadi tetapi yang pasti, saya mengakui kebenaran kata-kata ini :
' Jangan Terlalu Menyayangi Seseorang,
Mungkin Kelak Kita Akan Membencinya,
Jangan Terlalu Membenci Seseorang,
Mungkin Kelak kita akan menyayanginya.'
Sejak itu, saya lebih berhati-hati dalam menilai seseorang serta tidak mudah menghakimi seseorang. Kerana belum tentu setiap apa yang kita pandang itu memberitahu perkara yang sebenar. Pandangan mata itu kadangkala boleh memberitahu kebenaran dan boleh juga mempermainkan kita.



#Kerna mata itu, aku jatuh cinta padamu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...