Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

::Oh Selsema...Oh Aiskrim::

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua...

Saya harap rakan-rakan sekalian berada dalam keadaan sihat. Bulan puasa ini, banyak-banyakkan lah minum air suam, kalau tidak mahu jatuh sakit. 

Sebenarnya sejak balik dari temuduga di Shah Alam pada isnin lepas, keadaan kesihatan saya kurang memuaskan dan mula demam panas. Kini setelah dua hari berlalu, keadaan kesihatan kembali pulih sedikit demi sedikit.

Tetapi penyakit selsema ini bukan senang hilang, masih ade 'sok' 'sek' 'sok' 'sek' nye lagi. Apa yang peliknya, masa tengah sakit inilah macam-macam perasaan teringin ada. 

Teringin makan aiskrim la, cendol la, abc la dan yang pentingnya semua benda yang nak ditelan mesti makanan yang sejuk. Kalau ikutkan hati memang sudah lama ditelan semua itu.

Namun, memikirkan yang saya mempunyai temuduga pada isnin depan, terpaksala menahan diri. Kalau boleh hendak menghadirkan diri dengan keadaan kesihatan yang 100%.  Malu la nanti kalau temuduga dilakukan dengan keadaan suara yang sengau dan hidung berhingus. 

Silap-silap hendak diterima bekerja terus ditolak sebab beri penampilan yang tak elok. Oklah. nak makan ubat dan berehat selepas itu. Takut My Luvly Luv bising pula kalau ubat tidak dimakan. 

#Jangan lupa banyak-banyak minum air suam... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...