Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 21, 2013

Sahabat saya dah kahwin!

                                            Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,
Semoga di bulan Syawal yang mulia ini membawa seribu satu kebahagiaan buat semua.

Hari ini  merupakan Syawal yang ke 14, macam mana dengan raya anda? Banyak rumah yang telah diziarahi? Banyak tak jemputan rumah terbuka yang diterima? Sudah mula melakukan puasa 6? Banyak pula soalan yang saya utarakan... hehe.. Dalam seronok bergembira dan menghadiri rumah terbuka, jangan lupa kawal permakanan dan berhati-hati di jalan raya ye.

Sebenarnya saya ingin kongsikan sedikit mengenai majlis perkahwinan sahabat saya pada 17 Ogos yang lepas. Sahabat saya ini saya kenal sejak kecil lagi. Lame kan kami kenal sebab tinggal di kampung yang sama. Kire dialah kawan saya dari kecik, sama-sama main pondok-pondok, main lompat getah, main galah panjang dan lain-lain lagilah. 

Hari sabtu yang lepas merupakan majlis pernikahan beliau dan diikuti dengan majlis resepsinya. Majlis akad nikah diadakan dirumah dan majlis resepsi di dewan kolej vokasional. Jom kita layan sikit majlis perkahwinan sahabat saya Aliaa Aishah bersama suaminya Shahril. 

Upacara membatalkan air sembahyang. (Kain layah tu saya yang buatkan =))

Tahniah sahabatku.
Sicomel loteh yang jadi pengapit perempuan tu, bff saya juga =). Lepas ni tinggal kami berdua yang masih bujang

Pelamin yang simple but nice..comey2

Berangan sekejap =)

Sesi bergambar di tepi pantai

Kami pon ingin bergambar juga. =)
Tak sangka sahabat saya sudah tukar status. Semoga beliau dan suaminya berbahagia selalu sehingga ke syurga dan dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah. Happy for her =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...