Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 2, 2013

#Tunang : Bunga Tangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat semua. 

Pejam celik pejam celik, bulan april pun dah masuk. Cepat betul terasa masa yang berlalu kan?

Okla, saya malas nak taip panjang-panjang, kali ini saya ingin berkongsi hasil tangan saya. Kalau dulu waktu malam cepat je saya tido tetapi sekarang tiap malam saya buat kraf sikit..hehe..

Tengokla gambar-gambar hasil tangan saya dari felt untuk bunga tangan time tunang nanti. Maaf ye kualiti gambar tidak telalu jelas.






Nanti kalau dah siap saya tunjukkan hasil yang lengkap ye. Sebab saya nak gabungkan dengan bunga dari reben juga. 

Oklah..nanti saya update lagi ye. Nak sambung buat kerja..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...