Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 9, 2010

Siapa Kamu???

Assalamualaikum & Salam semua...
Semoga hari ini merupakan hari yang penuh kegembiraan dan kebahagiaan buat semua...

Saya harap orang sekeliling saya bergembira dengan apa yang mereka lakukan. Saya turut gembira jika mereka yang saya sayangi berbahagia dan gembira.

Saya selalu bertanya kepada diri sendiri. Siapa diri ini yang sebenarnya. Adakah kita berpura-pura dengan diri sendiri jika kita menyembunyikan apa yang kita rasa. Saya rasa takut tetapi saya berpura-pura yang saya berani. Saya sedih tetapi saya berpura-pura gembira. Saya tidak sekuat mana tetapi saya tunjuk gagah.

Adakah saya memang berani, sentiasa gembira dan gagah perkasa. Cukup kenalkah saya dengan diri sendiri. Semoga saya dan insan-insan yang saya kasihi akan senantiasa kuat dan tabah menghadapi ujiannya.


*Saya rindukan dia, kamu dan mereka...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...